|
1399/1/16 شنبه
راهنمای استفاده از کلاس مجازی نحوه استفاده از کلاس مجازی و کاربرد ادوبی کانکت برای مدرسین
ویدئو آموزش نصب برنامه کلاس مجازی (adobe connect) برای گوشی های اندرویدی
فیلم آموزشی نحوه نصب برنامه Adobe connect بروی کامپیوتر
|
 |
|
|
تیم پشتیبانی و پاسخگویی دانشگاه پیام نور استان اردبیل برای کلاسهای مجازی
|
موبایل
|
شناسه مجازی
|
شماره ثابت
|
محل خدمت
|
مسئولیت در تیم
|
سمت
|
نام و نام خانوادگی
|
ردیف
|
|
@mohsen_khani66
|
33262071
|
استان
|
اطلاع رسانی–روابط عمومی- پشتیبانی
|
مدیر روابط عمومی
|
محسن خانی
|
1
|
09149662041
|
|
04533262069
|
استان
|
پشتیبانی سیستمی
|
کاربر لرشد استان
|
سید وحید صفوی
|
2
|
|
|
04533262076
|
استان
|
پشتیبانی آموزشی
|
مدیر آموزش استان
|
صالح عابدی
|
3
|
|
|
04533262065
|
استان
|
پشتیبانی کل سیستم
|
رئیس فناوری استان
|
عبدارحیم هادی
|
4
|
|
@mehdi_e_kh
|
04533515002
|
مرکز اردبیل
|
پشتیبانی سیستم
|
رئیس فناوری مرکز اردبیل
|
مهدی ابراهیم خلیلی
|
5
|
09146280036
|
|
|
مرکز اردبیل
|
پشتیبانی سیستم
|
برنامه ریز آموزشی
|
عیسی فرجی
|
6
|
|
|
04533515010
|
مرکز اردبیل
|
هماهنگی کلاس
|
اجرای کلاس
|
صاحب فردی
|
7
|
09144559721
|
@pezhmansepehrzadeh
|
|
مرکز اردبیل
|
هماهنگی اساتید
|
آموزش
|
پژمان سپهرزاده
|
8
|
09141547104
|
|
|
واحد نمین
|
پشتیبانی
|
مسئول آموزش
|
حجت پذیرایی
|
9
|
09127329629
|
|
|
واحد هیر
|
پشتیبانی
|
مسئول آموزش
|
افشین خسروانی
|
10
|
09144504364
|
|
04533642700
|
مرکز گرمی
|
پشتیبانی
|
کارشناس
|
سجاد رمضانی
|
11
|
|
|
32220440
|
واحد سرعین
|
پشتیبانی
|
روابط عمومی
برنامه ریز
|
علیرضا زلالی
|
12
|
09147793907
|
|
04532284806
|
واحد نیر
|
پشتیبانی
|
برنامه ریز
|
رمضان حسن پور
|
13
|
09149524297
|
|
|
واحد ارشق
|
پشتیبانی
|
برنامه ریز
|
قاسم نوجامه
|
14
|
09149517919
|
|
|
مرکز خلخال
|
پشتیبانی اداری
|
اداری
|
آقای قاسم همتی
|
15
|
09143523941
|
|
|
مرکز خلخال
|
پشتیبانی سیستم
|
فناوری
|
محمد رضا رزاقپور
|
16
|
09143528984
|
|
|
مرکز خلخال
|
پاسخگویی
|
معاونت مرکز
|
آقای یزدانی
|
17
|
09148205271
|
|
32725959
|
واحد پارس آباد
|
پشتیبانی سیستم
|
آموزش
|
عیسی شهریاری
|
18
|
09141595242
|
|
04532823179
|
واحد بیله سوار
|
پشتیبانی سیستم
|
آموزش
|
علیرضا بهادری
|
19
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|